Сидоренко О.
Підготовка викладачів до запровадження критеріального підходу при визначенні результатів зовнішнього незалежного оцінювання: перший досвід та перспективи
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Сидоренко О. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 34-37
Шифр: 371.279.7 УДК: 371.279.7
Аннотацiя: | Метою даної статті є спроба проаналізувати на прикладі роботи експертних предметних груп, створених при Харківському регіональному центрі оцінювання якості освіти, досвід запровадження нової моделі встановлення результатів в системі ЗНО як одного із шляхів збільшення суспільної довіри до ЗНО. | Є складовою частиною документа: Новий Колегіум
| Назва головного документа: | Новий Колегіум |
| Дата видання головного документа: | 2016 |
| Номер частини головного документа: | № 2 (84) |
Теми документа- Ключові слова/ О/ Оц/ оцінювання, оценивание
- Ключові слова/ О/ Оц/ оцінювання, оценивание/ оцінювання якості освіти, оценивание качества образования
- БД Корпорація ВНЗ/ 371, Ч 34;Ч 424, Органiзацiя системи освiти та виховання. Шкiльна органiзацiя
- БД Корпорація ВНЗ/ Стан та перспективи
- БД Корпорація ВНЗ/ зовнішнє незалежне оцінювання, ЗНО, внешнее независимое оценивание, ВНО
- БД Корпорація ВНЗ/ Новий колегіум № 2-2016
- БД Корпорація ВНЗ/ національна система, национальная система
- БД Корпорація ВНЗ/ підготовка викладачів, подготовка преподавателей
|