головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Karyy О.І., Podvalna H.V.
Relationship marketing of automobile transportation companies: the need of establishing mutual understanding with a client

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Karyy О.І., Podvalna H.V. Вид автора: персона
Мова: Англійська Обсяг: С. 149-158.
Шифр: 65.37 УДК: 338.47:339.18 ББК: 65.371-32
Аннотацiя:У статті визначено, виходячи з концепції маркетингу взаємовідносин, основні помилки при спілкуванні автотранспортних підприємств із своїми клієнтами. Шляхом опитування автотранспортних підприємств та їх клієнтів ідентифіковано помилки сторін на різних етапах співпраці; сформульовано рекомендації з уникнення зазначених помилок.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо назви
 Паралельна назва:Маркетинг взаємовідносин у діяльності автотранспортних підприємств: потреба в налагодженні взаєморозуміння з клієнтом
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2016
 Номер частини головного документа:№ 10
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'