Литовченко І., Жарська І.
PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладу
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Литовченко І., Жарська І. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 19-25.
Шифр: 65.49 УДК: 378:338.46 ББК: 65.497.7-32
Є складовою частиною документа: Економіст
| Назва головного документа: | Економіст |
| Дата видання головного документа: | 2016 |
| Номер частини головного документа: | № 11 |
Теми документа- Ключові слова/ О/ Ос/ осв.../ освітні послуги, услуги в образовании
- Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетингові.../ маркетингові комунікації, маркетинговые коммуникации
- Ключові слова/ В/ Ви/ вищ.../ вищі навчальні заклади (ВНЗ), высшие учебные заведения (ВУЗ)
- Ключові слова/ К/ Ко/ кон.../ конк.../ конкурент/ конкурентоспроможність, конкурентоспособность/ конкурентоспроможність ВНЗ, конкурентоспособность ВУЗ
- УДК/ 3 Суспiльнi науки/ 37 Освiта. Виховання. Навчання. Дозвiлля/ 378 Вища освiта. Унiверситети. Пiдготовка наукових кадрiв/ 378:338.46 Освітні послуги. Економіка вищої освіти
- Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетинг ВНЗ, маркетинг ВУЗов
- БД Вища освіта/ Організаційні аспекти вищої освіти. Університети
- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ -32 Маркетинг
- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.49 Економіка окремих галузей невиробничої сфери/ 65.497.7 Економіка освіти
- Ключові слова/ Е/ Ек/ еко/ економіка, экономика/ економіка освіти, экономика образования
|