головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Romanenko Y.O., Chaplay I.V.
The essence and specifics of the services marketing system in the mechanisms of public administration

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Romanenko Y.O., Chaplay I.V. Вид автора: персона
Мова: Англійська Обсяг: С. 81-89.
Шифр: 65.05 УДК: 339.138:351.82 ББК: 65.050.3
Аннотацiя:У статті розроблено теоретико-методологічні засади організації системи марке-тингу послуг у механізмах державного управління. Розкрито сутність та визначено поняття «системи маркетингу послуг». Проведено аналіз принципів, функцій та структури системи маркетингу послуг у державному управлінні.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо назви
 Паралельна назва:Сутність та особливості системи маркетингу послуг у механізмах державного управління
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2016
 Номер частини головного документа:№ 12
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'