Костинець В.В., Костинець Ю.В.
Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингу територій
Вид документа: Стаття періодики
Автор: Костинець В.В., Костинець Ю.В. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 199-205.
Шифр: 65.04 УДК: 005.21:332.1 ББК: 65.04-211
Аннотацiя: | У статті вдосконалено методику проведення стратегічного аналізу сильних та
слабких сторін, можливостей та загроз туристичних регіонів, яка базується на побудові векторів альтернативних стратегій розвитку на основі розрахунку інтегральних показників бальних оцінок. Запропоновано карти векторів альтернативних стратегій SWOT. | Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
| Назва головного документа: | Актуальні проблеми економіки |
| Дата видання головного документа: | 2016 |
| Номер частини головного документа: | № 12 |
Теми документа- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.04 Економічна географія і регіональна економіка
- Ключові слова/ Р/ Ре/ рег.../ регіон, регион/ регіони, регионы
- Ключові слова/ С/ Ст/ стр.../ стра.../ стратегічний.../ стратегічний маркетинг, стратегический маркетинг
- УДК/ 3 Суспiльнi науки/ 33 Економiка. Економiчна наука/ 332 Регiональна економiка. Територiальна економiка. Економiка землi. Економiка житла/ 332.1 Регіональна економіка. Територіальна економіка
- Ключові слова/ С/ S.../ SWOT-аналіз, SWOT-анализ
- Ключові слова/ Б/ Бр/ брендинг, брендинг
- ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ -21 Управління. Менеджмент/ -211 Види управління (Стратегічне, поточне, оперативне)
- УДК/ 0 Загальний вiддiл/ 00 Загальнi питання науки i культури/ 005 Управління. Менеджмент/ 005.2 Управлінські фактори. Механізми. Заходи/ 005.21 Стратегії
- Ключові слова/ Т/ Ту/ туристичний регіон, туристический регион
- Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетинг територій, маркетинг территорий
|