головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Буднікевич І. М.
Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Буднікевич І. М. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 76-85
Шифр: 339.138+332.146.2 УДК: 339.138+332.146.2
Аннотацiя:У статті розглянуто інструменти формування та підвищення привабливості території в межах ситуативних та стратегічних концепцій маркетингу. Описано схему мультиатрибутивного територіального продукту, яка формує привабливість окремо для кожної з цільових груп.
Є складовою частиною документа: Регіональна економіка
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Регіональна економіка
 Дата видання головного документа:2016
 Номер частини головного документа:№ 3 (81)
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'