головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Артющенко В., Окландер І., Горбунов Д.
Роль реалізації концепції цифрового маркетингу при виході на міжнародний ринок

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Артющенко В., Окландер І., Горбунов Д. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 52-55.
Шифр: 339.138 УДК: 339.138:004.7
Аннотацiя:Про вихід компаній на міжнародні ринки з можливістю подальшої конкуренції за допомогою інструментів цифрового маркетингу.
Є складовою частиною документа: Маркетинг в Україні
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Маркетинг в Україні
 Дата видання головного документа:2016
 Номер частини головного документа:№ 5
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'