укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Сахарова Т.В.
Суб'єктивні товарні аргументи в маркетинговій комунікаційній практиці
Вид документа:
Стаття періодики
Автор:
Сахарова Т.В.
Вид автора:
персона
Мова:
Українська
Обсяг:
С. 73-77.
Шифр:
65.050
УДК:
658.8
ББК:
65.050.3
Аннотацiя:
У статті розглядається низка питань, пов'язаних з пошуком та застосуванням суб'єктивних товарних аргументів у маркетинговій комунікаційній практиці.
Є складовою частиною документа:
Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
Назва головного документа
:
Актуальні проблеми економіки
Дата видання головного документа
:
2006
Номер частини головного документа
:
№ 7
Теми документа
Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг
Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг/ маркетингові.../ маркетингові комунікації, маркетинговые коммуникации
ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.05 Управління економікою. Економічна статистика. Облік. Економічний аналіз/ 65.050 Управління економікою. Бізнес. Бізнес-план. Управління персоналом. Патентознавство. Конкуренція/ 65.050.3 Маркетинг
БД Корпорація ВНЗ/ Бібліотека Миколаївського національного аграрного університету/ 2006/ Актуальні проблеми економіки № 7
УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 658 Організація виробництва. Менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі/ 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'