головна сторінка сайту Бібліотека МНАУкарта сайту Бібліотека МНАУпошук по сайту Бібліотека МНАУ
БІБЛІОТЕКА МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
колектив бібліотеки МНАУ

 

укр рус eng
Головна сторінка Електронний каталог Опис документа

Деркач М.Н., Сериков А.В.
Институциональный анализ маркетинга

Вид документа: Стаття періодики
Автор: Деркач М.Н., Сериков А.В. Вид автора: персона
Мова: Українська Обсяг: С. 111-118.
Шифр: 65.050.5 УДК: 658.8 ББК: 65.050.5
Аннотацiя:В статье представлено исследование соответствия маркетинга ряду основополагающих характеристик социальных институтов. Обосновано определение маркетинга как социально-экономического института.
Є складовою частиною документа: Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
 Назва головного документа:Актуальні проблеми економіки
 Дата видання головного документа:2006
 Номер частини головного документа:№ 8
Теми документа

'Український Фондовий Дім' Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'