укр
рус
eng
Головна сторінка
Електронний каталог
Опис документа
Барабаш О.В.
Методи врахування дії культурних чинників у маркетингових моделях
Вид документа:
Стаття періодики
Автор:
Барабаш О.В.
Вид автора:
персона
Мова:
Українська
Обсяг:
С. 101-106.
Шифр:
65.050
УДК:
658.8
ББК:
65.050.3
Аннотацiя:
У статті обгрунтовано необхідність культурної інтерпретації споживача з урахуванням чинників прихованого характеру, неекономічних чинників, а також дослідження культурної складової макросередовища при проведенні маркетингового аналізу.
Є складовою частиною документа:
Актуальні проблеми економіки
Відомості щодо головного
Назва головного документа
:
Актуальні проблеми економіки
Дата видання головного документа
:
2006
Номер частини головного документа
:
№ 9
Теми документа
Ключові слова/ К/ Ку/ кул.../ культура, культура
Ключові слова/ М/ Ма/ мар.../ маркетинг, маркетинг
Ключові слова/ Р/ Ри/ рин.../ ринок, рынок
ББК/ 6/8 Суспільні та гуманітарні науки/ 65 Економіка. Економічні науки/ 65.05 Управління економікою. Економічна статистика. Облік. Економічний аналіз/ 65.050 Управління економікою. Бізнес. Бізнес-план. Управління персоналом. Патентознавство. Конкуренція/ 65.050.3 Маркетинг
Ключові слова/ С/ Сп/ спо.../ споживач, потребитель
Ключові слова/ Д/ До/ дос.../ дослідження, исследования/ дослідження ринку, исследование ринка
БД Корпорація ВНЗ/ Бібліотека Миколаївського національного аграрного університету/ 2006/ Актуальні проблеми економіки № 9
УДК/ 6 Прикладнi науки. Медицина. Технологiя/ 65 Управлiння пiдприємствами. Органiзацiя виробництва, торговлi та засоби зв'язку/ 658 Організація виробництва. Менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі/ 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'