Вебінари від Clarivate
В 2022 році компанія Clarivate, завдяки МОН України через Державну науково-технічну бібліотеку України продовжує надавати науковцям НДІ та ВНЗ України державної форми власності доступ до найкращої літератури, що проіндексована у Web of Science. Прозорі метрики на платформі та в аналітичних надбудовах Journal Citation Reports та InCites дозволяють оцінювати здобутки та приймати зважені рішення, будувати і втілювати публікаційну і інноваційну стратегію науковцю, установі і країні. EndNote прискорює оформлення публікацій, а Publons та ResearcherID дозволяють представляти дані науковій спільноті.
Запрошуємо, за можливості, в цей складний для країни час долучатися до вебінарів. Як завжди вебінари українською, безкоштовні, на платформі Webex, з можливістю отримати сертифікат учасника, за умови прослуховування більше 90 % основного часу вебінару.
5 травня 2022 року
Тема: Web of Science Core Collection для ефективної наукової діяльності
Можливості Web of Science Core Collection для науковця, викладача та адміністратора. Де знайти ключову літературу за своєю темою? Де знайти партнера або рецензента? Які установи та науковці є лідерами за даним напрямом? Як з ними зв'язатися? Які видання спеціалізуються на даній темі? Які установи фінансували такі дослідження? Як знайти відповіді на ці питання за допомогою базового пошуку з використанням операторів пошуку та символів скорочення. Як виділити найцитованіші роботи останніх років? Як зберегти та поділитися з колегами найцікавішими даними? Як проаналізувати вибірку документів?
10:15–11:15 Реєстрація
16:15–17:15 Реєстрація
Оберіть зручний час (київський час) натисніть на Register та заповніть анкету
10 травня 2022 року
Тема: Профіль установи: створення, корегування, використання
Коли, навіщо і кому необхідно оцінювати публікаційну діяльність організації? Які показники можна та варто дивитися? Складнощі та шляхи подолання при пошуку і аналізу публікацій установи. Створення та підтримання в актуальному стані профілю установи у Web of Science Core Collection. Які роботи (не) можуть потрапити в профіль організації? Як створити і експортувати в певному форматі список публікацій організації на певні роки. Відповіді на запитання, що буде поставлено в реєстраційних анкетах
10:15–11:15 Реєстрація
16:15–17:15 Реєстрація
Оберіть зручний час (київський час) натисніть на Register та заповніть анкету
12 травня 2022 року
Тема: Можливості аналітичного інструменту InCites для науковця та адміністратора
Оглядовий вебінар можливостей аналітичного інструменту InCites. Які дані використовуються, які показники розраховуються, що таке CNCI, на що звертати увагу при аналізі здобутків установи, як порівняти ВНЗ за здобутками у певній галузі. Яка установа більш ефективна в певній галузі, чому? Критерії ефективності співпраці. Пошук партнерів для виконання проектів Аналіз документів за певною темою. Готові автоматичні звіти і результати з урахуванням запитів користувача. Відповіді на запитання, що буде поставлено в реєстраційних анкетах
10:15–11:15 Реєстрація
24 травня 2022 року
Тема: Research Smarter: Огляд літератури на відмінно
Робота з джерелами інформації потребує певних навиків. Незалежно від того, працюєте ви над оглядом чи дисертацію, опис поточного стану проблеми, аргументація вибраної теми, вибір джерел які варті уваги можуть викликати хвилювання не лише у початківців. Не певні з чого почати? Відвідайте цю сесію, щоб дізнатися, як не боятися огляду літератури. Обговоримо як знайти відповідні статті; зрозуміти, які статті вказують на перспективні дослідження; як легко збирати й цитувати посилання; як працювати з посиланнями при написанні роботи та забезпечувати успішну співпрацю зі своїми співавторами.
10:15–11:15 Реєстрація
26 травня 2022 року
Тема: SWOT-аналіз в InCites: справжній коректний аналіз за спеціалізаціями
InCites Benchmarking & Analytics на основі даних Web of Science Core Collection надає вам об'єктивні та надійні індикатори, необхідні для прийняття впевнених рішень щодо ваших досліджень. Приєднуйтесь до цієї сесії, щоб дізнатися, як коректно аналізувати продуктивність інституцій, оцінювати співпрацю, визначати експертів у тематиці, демонструвати сильні сторони, відкривати можливості, порівнювати з аналогами тощо.
10:15–11:15 Реєстрація
Як взяти участь у вебінарі
1. Зареєструватися на КОЖНИЙ вебінар обраної серії
2. Щоразу вказувати однакову електронну пошту
3. Отримати на неї посилання для підключення
4. Не забути і перейти за отриманим по реєстрації посиланням за 10 хв до початку, не переплутати дату, час та посилання
5. Слідувати інструкціям, або переглянути відео інструкцію заздалегідь
6. Увімкнути колонки, обрати перетелефонувати на комп'ютер чи телефон.